FRANCHISE

A franchise többszereplős üzleti vállalkozás. Az ilyen típusú rendszerek a terjeszkedni vágyó, sikeres cégektől indulnak, ők a hálózat irányítói. Csatlakozó partnereik az adott márkanevet és a vállalkozási rendszer használatának jogát kapják.

A nemzetközi tapasztalatok szerint a franchise vállalkozásba lépő félnek általában a már befutott márkanév használata és a rendszergazda, valamint a rendszer tapasztalt tagjainak szakmai támogatása mellett a csődre sokkal kevesebb esélye marad. Azon hálózatok ahol a csatlakozó vállalkozók 70-80 %-a legalább 5 évig működik, sikeresnek mondhatók.

FRANCHISING MEGHATÁROZÁSA

A franchising termékek és/vagy szolgáltatások és/vagy technológia piacra juttatásának (marketingjének) olyan rendszere, amely jogilag és pénzügyileg különálló és független vállalkozások, a Franchise Rendszergazda (Franchisor) és Egyéni Franchise Vállalkozói (Egyéni Franchise) közötti szoros és folyamatos együttműködésén alapul, ahol a Franchise Rendszergazda megadja Egyéni Franchise Vállalkozóinak a jogot és kötelezi, hogy az Egyéni Franchise Vállalkozó a Franchise Rendszergazda koncepciójának megfelelő üzleti tevékenységet folytasson.

A jog, egy közvetlen, vagy közvetett pénzügyi ellenszolgáltatás fejében felhatalmazza és kötelezi az Egyéni Franchise Vállalkozót arra, hogy használja a Franchise Rendszergazda kereskedelmi nevét és/vagy védjegyét és/vagy szolgáltatási márkajelét, know-how-ját, üzleti és technikai módszereit, eljárásait, és más iparjogvédelmi és/vagy szerzői tulajdonjogát, amelyet folyamatos kereskedelmi és technikai szolgáltatással támogat a felek között ezzel a céllal létrejött megállapodás keretében annak érvényességi időtartama alatt.

KNOW-HOW DEFINÍCIÓJA

A "know-how" nem szabadalmaztatott tapasztalati információk olyan csomagját jelenti, amely a gyakorlat és a Franchise Rendszergazda ellenőrző vizsgálatának eredményeként jön létre, és amely titkos, értékkel bíró és azonosított.


Mi adja az alapvető motivációt egy franchise hálózathoz való csatlakozáshoz?

 

A franchise-ban az átvevő nemcsak egy ismert márkanevet és egységes arculatot vesz át, hanem a rendszergazda kidolgozott üzleti modelljét, tapasztalatát, tudását, valamint hírnevét. Ez valódi garanciát jelent.

A franchise egy üzleti tevékenység, ebből következik, hogy minden tudást, erőfeszítést az Ön oldalára kell állítani, mert mindenekelőtt Ön az, akin a vállalkozás sikere nyugszik. Mert Ön az, aki minden reggel ott áll az üzletben, és mosolyog, ezt a rendszergazda nem teheti meg Ön és munkatársai helyett. Bármi legyen az, amiért kiválasztotta a hálózatot, semmi nem helyettesítheti az Ön lelkesedését. Amennyiben Ön nem kíván személyesen dolgozni az adott üzletben, számoljon azzal, hogy folyamatos ellenőrzés nélkül üzlete nem lesz sikeres!

Amennyiben egy franchise hálózathoz csatlakozik, a rendszergazda tájékoztatja a beszerzendő engedélyekről, feltételekről és segít, hogy minden az üzlet elindításához szükséges papír rendelkezésre álljon.
Egy saját üzlet indításánál, meghatározó szempont a helyszín kiválasztása, hiszen nagyon fontos az ideális elhelyezkedés. Ebben is segítséget kapnak a franchise hálózathoz csatlakozók a rendszergazdától. 

Ha a Rendszergazda nem is ajánl üzlethelyiséget, abban az esetben is megosztja tapasztalatát, hogy a kiválasztott hely megfelel-e a koncepciónak.

A franchise előnyei

  1. a sikeres üzleti koncepció átvétele lecsökkenti a kockázatot és a bizonytalanságot, melyet egy új vállalkozás indítása okozhat,
  2. az átvevő viszonylag alacsony tőkebefektetéssel használhat egy már bevezetett és ismert márkanevet,
  3. a rendszergazda segíti az üzlet megnyitását,
  4. az átvevő a franchise hálózatban jobb vásárlási feltételeket kap a beszállítóktól,
  5. az átadó nem csak betanítást biztosít franchise partnerének, de folyamatos segítségnyújtást, további képzéseket is,
  6. a bevezetett márkanév használata különböző előnyökhöz juttatja használóját, a franchise átvevőt,
  7. a rendszergazda folyamatos támogatást nyújt a promócióban és a marketingben egyaránt, illetve központi marketing tevékenységet folytat,
  8. az üzlethelyiségek külső megjelenése és belső berendezése előre megtervezett, meghatározott, így ezzel az átvevőnek nem kell foglalkoznia,
  9. a franchise hálózathoz csatlakozó a rendszergazda által bevezetett újdonságokat, kutatási eredményeket, termék-innovációt, valamint szolgáltatásokat is élvezheti,
  10. az átvevő függetlenül működteti saját üzletét, egy nagyobb, biztonságot nyújtó hálózathoz csatlakozva

Franchise szolgáltatásaink Partnereink számára.

A Franchise tájékoztatóban összefoglaljuk az Elida Aesthetic & Academy Franchise Hálózat által nyújtotta szolgáltatásokat, valamint a működéssel kapcsolatos irányelveket. Célunk, hogy a Hálózatunk könnyítse a Partnerek munkáját, támogassa azt az üzleti modellt melyben hiszünk és eredményességünket megalapozta, marketing és szakmai támogatást nyújtsunk a sikeres vállalkozás felépítéséhez és fenntartásához, valamint a biztonságos, színvonalas munkavégzéshez.

FRANCHISE

Elida Aesthetic & Academy Kft.

Adószám: 24989321-2-13

Igazgató: Gajer Ádám

Tel.: 06 30 634 8394

Székhely: 2120 Dunakeszi Duna u 9/2.

Központ: 1155 Budapest, Hubay Jenő tér 8.

Web: www.esztetikaiakademia.com , www.elidaaesthetic.hu

e-mail: info@esztetikaiakademia.com


FRANCHISE SZOLGÁLTATÁSOK az EA Beauty Clinc Franchise Partnerei számára

1. Folyamatos mentorálás

A Franchise Partnereinket folyamatos mentorálásban részesítjük, amennyiben nem az Akadémiánkon szerezte a képesítést a Partnerünk díjmentesen elvégezheti BASIC szintű Hialuronsavas Esztéta képzésünket a minőségi és biztonságos szolgáltatások nyújtása végett. A képzés kihagyható, a szintfelmérés és szakmai ellenőrzés azonban elengedhetetlen. Az Elida Aesthetic & Academy Franchise tagjai kiváló szakemberek és magas szakmai biztonsággal kell képviseljék a brandet és a szakmát.

2. Orvosi szakvélemény

Központunktól esetleírások, szakvélemények kérésére van lehetőség, az esetleges egyedi technikák kivitelezésére és technikai hibák korrigálására vagy megoldására. Ügyeleti elérhetőségen szakmai segítségért fordulhatnak hozzánk a Partnereink.

3. Díjmentes workshopok, gyakorlatok, oktatások

Évente 2 alkalommal szakmai workshopok, rendezvények, oktatások érhetők el, amik díjmentesen vehetők igénybe, valamint online szakmai konferenciákon, meghívott orvos előadók munkáit, oktatásait hallgathatják meg a Partnerek.

Az oktatási kínálatból folyamatos kedvezményeket biztosítunk a Partnereink számára.

4. Munkavégzés, kezelő bérlése a központban

Klinikánkon lehetőség nyílik kezelő bérlésére, ahol  ÁNTSZ engedély mellett  tudja végezni munkáját alkalmanként minden Partnerünk, orvosi felügyeletet biztosítva, recepciós szolgáltatással, díjmentes cateringgel, szakmai támogatással. 

Szakmai segítséget nyújtunk a kezelések megoldásában, egy technika kivitelezésében vagy akár egy összetett kezelési terv összeállításában.

5. GARANCIA

Partnereink munkájára szakmai garanciát vállalunk. Hogy mit jelent ez? Felelősséget nem tudunk, de ha hiba csúszik az elképzelésbe, a Páciens eljöhet hozzánk és javítjuk, korrigáljuk a hibát. 

Franchise központként panaszkezelésre is felkészülünk.

6. Ügyeleti telefonszám

Kérdések megválaszolására ügyeletet biztosítunk, ahol bármikor elérhetőek vagyunk, ha segítségre van szükség.

7. Marketing támogatások

Kedvezményes áron elkészítjük minden Partnerünk professzionális weboldaladat, a különböző adatvédelmi törvényeket figyelembe véve, személyre szabottan, valamint segítünk a marketing stratégiák kialakításában.

Díjmentesen biztosítjuk a nyomdakész marketing eszközöket. (Névjegykártya, szórólapok, plakátok, stb.)

8. Szalon / Klinika HOME Staging

Segítünk megtervezni a Partner Klinikák külső és belső arculatát, tanácsot adunk a design kialakításában, hogy megfeleljen a minőségi és törvényi előírásoknak, valamint a Franchise arculathoz is igazodjon.

9. Social média megjelenések (Facebook, Instagram, Tiktok)

Segítünk a profilok megtervezésében, kialakításában és a hirdetések összeállításában, hogy minél több Vendég / Páciens találjon el Partnereinkhez. Egységes megjelenési formátumokkal közösen erősítjük a Brandet és a helyi vállalkozást.


10. Szolgáltatási terület

Célunk, hogy szolgáltatási kínálatunkat mindig az aktuális trendeknek megfelelően alakítsuk, bővítsük. Partnereink anyagi biztonsága kulcskérdés számunkra, ezért a folyamatos piackutatás, a termékfejlesztések, fejlesztő beruházások folyamatosan háttérfeladatokat jelentenek a központ számára.

11. Eszközpark bérlése

A szépségiparban számtalan kezelőgép megtalálható, mely segíti a munkánkat, a tökéletes végeredmény érdekében. Partnereink lehetőséget kapnak arra, hogy az eszközparkból kedvezményesen béreljenek gépeket.

12. Franchise együttműködési formák

Hálózatunkba való csatlakozáskor határozott idejű együttműködési szerződés születik mely minimum 5 év.

Célunk, hogy országos lefedettségre tegyünk szert, magas szakmai elvárások mellett, kiemelten színvonalas szolgáltatásokat nyújtva azonban elérhető árakon.

Területi védettségre is van lehetőség, az egyeduralkodásra törekvő Partnerek számára.

A csatlakozási díj területtől és együttműködési formától, kockázati besorolástól függően változhat.

13. Jogi képviselet

Kiváló ügyvédek gondoskodnak a jogi képviseletünkről minden tekintetben. Legyen szó dokumentációs képviseletről, egészségügyi nyilatkozatok, vendégnyilatkozatok szerkesztéséről, ami hétköznapi munkavégzéshez elengedhetetlen. A közös nyomtatványok használata egységes védelmet biztosít a munkavégzés során.

Légyen részese a sikereinknek!


Franchise igazgató

GAJER ÁDÁM

Tel.: +36 30 634 8394

Cím: 1151 Budapest, Hubay Jenő tér 8.


Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy dinamikus és sikeres franchise hálózatnak, ahol az álmaid valóra válhatnak! A franchise csatlakozás lehetőséget kínál arra, hogy saját vállalkozásodat építsd fel, miközben élvezed a már bevált üzleti modell és a támogató közösség előnyeit. Legyél az innováció és a változás élén, és hozd létre a saját sikertörténetedet! Várunk szeretettel, hogy csatlakozz hozzánk, és együtt építsük a jövőt!